Vispar å ilar

Ikväll känner jag att magen håller på och drar ihop sig. Och barnet är igång och bökar. Känt ett lätt tryck i baken också. Och höfterna, bäcken, rygg och nedre delen av magen ömmar lätt. Det känns även som ett vispande i underlivet, som att en arm ska sticka ut när som. Och det ilar till i underlivet ibland. Om man inte är på sin vakt hela tiden kan det bli risk för att jag ska kissa på mig när det plötsligt ilar eller vispar till där! Underlivet är ömt för övrigt och bär jag kissat känns det som att hela underredet ska ramla ner i toaletten!
Jag hoppas juh på att det förbereds nu inför nåt men tror tyvärr inte det är dags än. Inget som gör ont än, bara obehagligt på sin höjd.
Håller dock förstås både tummar å tår för att det ska sätta igång helst inatt redan!
Men ehhm fat chance typ..

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0