Varmt och svettigt!

Idag har jag suttit inne vid datorn halva dagen och skrivit CV. Med balkongdörren öppen. Till slut blev det alltför varmt och svettigt dock, så jag blev illamående och var tvungen att gå och lägga mig ner en stund!

På eftermiddagen var det dags att leta mig ut, så tog en 50min promenad till frugans jobb, i stekande solsken. Tänkte att jag skulle jobba med tyngdkraften och försöka få ut ungen - men nää ingen vilja att komma ut och hälsa...

Vi tog sen en sväng ner på stan och käkade glass i solen, satt på uteservering och tog några öl/alkoholfria drinkar, handlade i mataffären, käkade på Donken och promenerade hem sedan.

Nu ligger frugan och glor på hockey och jag sitter här och känner att jag håller nästan på att avlida för att jag är så jäkla proppmätt, inte kul!

3,5h återstår av dygnet och vi kan lugnt konstatera att det inte kommer att hinna bli någon förlossning idag. Inget på gång. Vi kommer alltså att gå över tiden!
Kan juh hoppas att jag har någon slags sjätte sinne och att jag anat rätt när jag sagt att jag trodde att förlossningen skulle sätta igång den åttonde, dvs imorgon....
Men numera har jag tappat hoppet helt och tror inte att det nånsin kommer komma igång av sig själv utan igångsättning....

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0