Lång latensfas!

Inget mer under kvällen igår än mensvärk, lite mer kännbar än innan men inte så jag behövt värktabletter eller nåt.
Drack lite hallonbladste och smällde i mig en färsk ananas på kvällen. Man får väl försöka hjälpa till så gott man kan... ;o)
Sovit hela natten, ganska länge! :-O Men är ändå trött!? Kroppen kanske försöker säga åt mig att vila ut ordentligt? Eller så jobbar den hårt utan att jag känner och fattar det!?
Vaknade iaf och har mindre mensvärk än igår eller så har jag vant mig? :oS
Akut hungrig! Både igår och idag har hungern bara slagit till! Starving verkligen! Kanske kroppen laddar nu och behöver mycket energi!!?
Jag hoppas och längtar efter att få ONT! Så man vet att det börjar bli dags.
Det här fjantandet gör mig förvirrad bara... Och bekymrad. Är rädd att jag ska inte känna nåt ordentligt förrän jag är vidöppen och det blir panik in för att slippa föda hemma!
Verkar iaf som att jag har en väldig skonsam men typ världens längsta (?) latensfas!?
Kan vi inte gå in på den aktiva fasen snart och förhoppningsvis börja känna mer!!?
Latensfasen ska juh va upp till 3-4cm och sedan ska den aktiva fasen följa väl?
Men ja....

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0