FRUSTRERAD!

Så jäkla frustrerar nu så visste inte vart jagskulleta vägen! Typ klättra på väggarna eller vad?!!
Jag som drar mig från att kontakta sjukvården lyftetelefonen till slut och ringde förlossningen!!!!! Jag!!!!! :-O
Förklarade att jag var så frustrerad så jag inte vet vart jag ska ta vägen snart och undrade om man inte kan få hjälp att fortskrida? Att jag i fredags hos bm var öppen 3cm och att inget händer och att jag tvivlar att jag kommer få egna värkar! Att min mamma inte fått det när hon fött. Och att jag redan är över med 6 dagar.
Hon sa att det inte är ärftligt. Och att de villvänta 2v och kolla om det kommer igång av sig själv. Och så ställde hon massa frågor... Om vattnet gått, nej. Om jag har värkar, NEJ sa jag juh. Osv. Och sen frågade hon om jag känt bebisen. Sa inte än idag men igår! Och nu vill hon att jag ska komma in på koll av bebisen! Suuuuck, det var inte därför jag ringde!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0