7 dagar över tiden...

För en vecka sedan borde bebben ha tittat ut... Men icke! :o(
Visste jag något sätt att få igång förlossningen så skulle jag göra det men inget hjälper juh... Har nog dessutom provat det mesta, även fast man inte riktigt tror på't, testa kan juh inte skada liksom..?
Hoppet är väl det sista som lämnar människan sägs det? Men aa, hopp att något ska hända, här finns inte ens mycket kvar av den varan...
Kommer att få vara gravid för evigt!!?
Varje dag, timme, minut, sekund känns så ofantligt långa nu! Tiden kryyyyyyyyper fram... Och det känns som att man håller på att bli sinnessjuk!?
Jag måste tro på att vi imorgon på spec.mödravården skall bli beviljade igångsättning snarast, för jag klarar inte av att tänka något annat! Att gå ytterligare en vecka till, det finns inte med på min världskarta. Det går inte. Säger dom det imorgon är det nog bäst för dem att förbereda och ringa psykavdelningen redan innan... För då lär jag bryta ihop totalt!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0