Simmat!

Eftersom vattengympan var inställd både denna vecka (trasig bassäng? :oS) och även nästa vecka pga röd dag så var jag istället och simmade idag. 1000m på 50min blev det, ja som jag skrivit förut så är jag juh inte så bra på attsimma så det går sakta! Mendetär skönt iaf, speciellt nu i detta gravida tillstånd! Och bastun efteråt är också himla skön! Ja man är juh finne. ;o)

Var och hämtade ut barnvagnshänget som jag beställt också. Mycket nöjd. Den är fiiiiin!

Och köpt en påskblomma, dvs nåt gult. ;o) Jag har ingen aning om vad det är och befarar att den inte kommer överleva påsken ens. Har juh inte direkt gröna fingrar om vi säger så...

Besviken på fucking Spelbutiken också! Hade förhandsbeställt Bioshock Infinite via dem och den hade release idag. Tror ni att den damp ner här då i brevlådan? Nej! Den skickades idag! Suuuuuck!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0