Shop til u drop

Gårdagens uthämtning av paket och shopping resulterade i detta.

En ännu sötare barnvagn med ett hänge från Sebra, ett av mina favoritmärken på babysaker. Blev i lila tillslut efter att ha velat länge mellan den och en likadan i turkost. Båda skitfina och färger jag gillar men vet inte riktigt varför jag fastnade mer för den lila varianten.

Och så ett lite vårigare hem lagom till påsk!
Ska nog försöka handla några påskblommor till idag, snart. Liljor. Om jag kommer ihåg.

Har mycket på listan för dagens shopping, pust, heheh...
Hallonbladste för att pigga på livmodern lite... ;o)
En födelsedagspresent måste köpas, har ingen aning om vad vi ska köpa... :oS
Påskblommor och godis till skärtorsdagen.
Påskägg till frugan måste jag också kirra idag eller imorgon typ... Innan helgen iaf!
Några plagg till lillknodden., ;o)
Undrar om det var nåt mer, humn... Kanske mat iaf, heheh...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0