Min dag...

Somnade om imorse efter att ha lyssnat på bebisen... Men blev väckt sen vid kvart i elva av frun dom ringde och inte hajar att man är trött och sover mycket när man preggo!
Gick upp efter ett tag och käkade brunch. Havregrynsgröt med blåbär! ;oP
Slöade lite, spelade... Och började på en ny Spotify-playlist, med finska barnsånger som jag lyssnade på som liten! Ja jag förbereder, ska juh lära vår lilla knodd finska! ;o)
Försökte sen locka håret med min nya plattång men det funkade inte! Jag kan inte sånt där! :'o(
Gav upp, tog mig till stan. Bytte ut ett par leggings jag köpt förut..,
Mötte upp svärmor och gick på lägenhetsvisning! Bra läge men dyrt, inte värt den hyran tror jag... :oS
Gick sen och fikade och frugan kom och mötte oss.
Handlade lite sen, åkte hem och lagade spaghetti med köttfärssås åt oss.
Sen surfade jag nätet, spelade lite mer och svullade findkt godis som jag köpt på stan i den finska affären... medans vissa glodde på hockey och svor...
Kvällen avslutades med en promenad i kylan då vi följde svärmor hem. Och så serietittande hemma i sängen...
Frugan somnade såklart så jag och katten har myst och glott serier, för ja hon ligger såklart och spinner på mig...
Aa det var väl en redovisning av min dag, typ...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0