Måndagar - pyssla om sig själv-dagar?

Igår, måndag, tyckte jag att det var dags att skärpa sig lite efter veckans frossande - spårade juh helt ur!
Började veckan med grötfrukost och badhuset! Vattengympa åtföljt av längder i motionsbassängen. Ökade längderna igen, nu till 40, dvs 1000m. Men shit vilken tid det tar att simma en kilometer i det här badbollstillståndet! ;o) Nog för att jag vet att jag simmar superlångsamt annars också, förjaga är inte så bra på att simma (man kan juh inte vara bra på allt!) men det är juh löjligt att det tar nästan uppåt en timme nu! Hahah...
Jaja efteråt tog jag och bastade med, skönt som fan!

Sen var det dags att möta upp frugan vid social- och omsorgskontoret. Skrev på papper om föräldraskap och gemensam vårdnad! :o)
Skönt att ha föräldraskap fastställt och allt det där innan barnet är här. Slippa tänka på det sen...
Eller ja vi ska juh ringa till handläggaren sen efter födsel och påminna henne att skicka papper till Skattemyndigheten också men nu finns papprena iaf klara, påskrivna och arkiverade hos kommunen! :o)

Igår funkade inte internet hemma så frugan spelade lite Dragon age på xboxen. Jag gillar inte riktigt RPG så roade mig med annat, tex körde läppmask och ett hårt träningspass för att nå tårna och lacka naglarna! ;o)

Kvällen slutade inte lika duktigt sonden började, för en chokladkaka råkade följa med hem från affären och svullas i soffan sen... Fy på mig!!!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0