Måndag

Måndagsmorgonen började jag med att gå och reklamera min bikini jag köpte i förra veckan och som visade sig vara genomskinlig. Provade en massa nya men det slutade med att jag köpte en ny likadan fast i svart.

Den nya bikininfick jag senanvändning av direkt efteråt när jag var på bassängträning. Denna bikini funkade bra och var tack å lov inte genomskinlig. :o)
Eftersom jag var så himla trött och denna gången kändes allt tungt och jobbigt så var jag envis och ökade längderna jag simmade i motionsbassängen efter vattengympan. Från 20 längder till 30. Fortfarande inte uppe i vad jag simmade förut men förväntar mig iofs inteheller att orka lika mycket i detta tillstånd. ;o)
Sen blev det bastu! ;oD

Efter simhallen knallade jag runt lite på stan och kikade i affärer i 1,5h tills jag mötte upp svärmor och frugan för en fika!
Dessa 1,5h på fötterna ville sen ta kol på mig. Fan orkar inget längre. :o(

Hem och käka mackor och dö i soffan igen...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0