Första kläderna!

Köpte en ny outfit idag till E. Det ska följa med till BB och kommer troligtvis bli knoddens första kläder. :o)
Tillhörande solbrillor blev det också! ;o)

Födelsedagspresenten blev något så fantasilöst som en flaska Pinot noir.

För mig själv blev det istället hallonbladste, som jag började dricka direkt ikväll. Det ska juh förbereda livmodern för förlossningen, om man nu ska tro på det...

Fick med mig två liljor hem också. Vi får se hur länge de får leva hos oss... :oS

Påskägg till frugan köpte jag inte men har scoutat läget på stan och får väl handla imorgon.
Däremot blev det påskägg till farmor E. Och godis i mängder till oss, till imorgon skärtorsdag!

Idag damp det också ner ett paket i brevlådan. Bioshock Infinite, äntligen! Och självklart påbörjade också spelet...:oD
Hittills känns det inte riktigt som samma spel som ettan och tvåan men ändå så gör det det. Men det här är juh mer fristående liksom så inte så konstigt kanske... Kul iaf att få skjuta folk igen! ;o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0