85%

Såhär dagen innan vi byter graviditetsvecka brukar jag tjuvtitta i apparna vad dom väntas...
Även den här gången verkar min kropp vara väl i synk med tiden. Min rygg har juh gett upp nu men än värre är det just nu med bäckenet! Igår började det till och från smärta ordentligt, precis som när knodden fixerade sig tidigare. Men nu försvinner det inte verkar det som för ännu värre är det idag. Och apparna verkar veta. Bäckenont är i tiden.
Det ilar, sticks, värker... Gör helt enkelt ONT.
Och ja jag känner mig tung och otymplig och det trycker överallt. Det är tungt att andas, för livmodern når juh numera ända upp till boobsen och allt är upptryckt och pressar mot lungorna!
Men som sagt ryggen och det värsta just nu - bäckenet.
Jag hoppas att bäckenontet inte skall hålla i sig ända till BF...!!? :oS

Och ja, manmåste få bitcha och gnälla av sig!!!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0