Vinterkappan är trång

På väg till jobbet.
Och såhär ser jag ut i min vinterkappa. Magen syns..!!? Uhjja...
Nu undrar jag för övrigt ännu mer över hur jag tänker när jag handlar kläder!? När jag köpte den här kappan förra året så var den för stor, jag visste det men körde på ändå... Trots att storleken mindre sattbättre. Knäppis! Men ja nu är det juh bra med extra plats. Fast den är på sprickgränser vid magen snart... Hahah... Vi får se hur länge jag kan tränga mig i den..,

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Luiza

Underbar mage.
Trodde aldrig jag skulle tänka så, men jag saknar min mage enormt.

Ha en god natt.

Svar: Tack. Och jag kan tänka mig att man gör det sen, konstigt nog. :o)
Oh Mira


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0