Vecka 25

Då går vi visst in i vecka 25 nu då!
Större mage. Större krämpor. Speciellt höfterna lider nu! Ömmar och värker!
Att sova är allt svårare och obekvämare. På mage är det uteslutet att ligga. På rygg funkar det bara kortare stunder, sen säger bebis ifrånoch börjar med karatefest. Återstår bara på sida då och höfterna känns som de ska smulas sönder snart?
Att sitta ner är inte heller nån lätt match, varken i soffa eller på stol. Efter ett tag värker det. Fogarna är inte glada.
Hungrig somsjutton har jag blivit nu igen! Akuthungrig blir jag! Som i morse låg jag i sängen och var svimmfärdig för att jag inte ätit under hela natten, ehh... :oS
Järntabletterna har annars hjälpt till nu mot yrseln. Men istället reagerar nu magen mot tabletterna! Måste köpa nåt annat! Blutsaft har jag läst rekommendationer om? Kanske ska testa det, kanske är bättre, vem vet...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0