Sjukgymnasten

Igår, tisdag, hade jag tid hos sjukgymnasten. Fick prova ut ett stödbälte och skall tydligen börja på bassängträning.
Ja det är juh bra tänkte jag.
Men på hemvägen kom jag på att jag då måste försöka klämma in mig i badkläder också! :-O Provade hemma och trångt blir det men får lov att funka. :oS
Och gravidbältet vet jag inte riktigt om bebis i magen uppskattar för så fort den åker på startar en karatefest riktad mot den! :oS

Ja jag har förresten inte skrivit om hur det gick hos barnmorskan i förra veckan...
Tydligen var mina järnvärden inte värst förändrade från sist. Men blodtrycket är juh däremot tydligen väldigt lågt.
Och bebis hjärta slog i 140 slag i minuten den här gången. Sist var det 145. Hemma när vi lyssnat har jag räknat till allt mellan 130-150, oftast runt 135 kanske.

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0