Sexigt!

Så evigt trött på vintern nu! Vill ha vår!
Det kan inte vara meningen att folk ska bo i de här breddgraderna!!? Min kropp är iaf inte byggd för det!!!
Inte nog med att jag har köldallergi, utan jag torkar också totalt ut på vintertid! Blir supertorr och smörjer in speciellt ansiktet som en tok hela tiden. Men det räcker inte...
Har känt en jättetorr fläck på ena kinden ett tag nu och till slut bröt det ut någon form av utslag där. Och nu börjar det sprida sig mot munnen och det börjar allt mer se ut som ett gigantiskt munsår. Kul. Skitkul verkligen! Som att jag inte känner mig så attraktiv redan som en gravid knubbsäl. Yey!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0