Resa?

Håller på och funderar och planerar ang en eventuell resa...
Frugan skall kanske åka på affärsresa igen och frågade om jag kunde följa med i så fall. Och jag som älskar att resa vill juh såklart följa med om jag kan!
Nu är jag juh dock gravid så det blir juh lite mer komplicerat med att boka flyg och så...
Efter 6 februari behöver jag tydligen ett (max 2 veckor gammalt) intyg från barnmorska om att jag haft en komplikationsfri graviditet och är lämplig att få flyga. Och efter 4 april får jag inte flyga alls.
Innan 6/2 blir nog lite svårt att hinna tror jag, så får nog satsa på att jag kan få ett intyg...
...OM resan ens blir av.
Vore trevligt att övernatta på hotell, äta hotellfrulle och upptäcka en ny (liten) stad.

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Luiza

Åh, men tack för din kommentar. Vad kul att du gillar min blogg.
Och grattis till lilla bebis i magen =). Så roligt.
Herrejisses, tänk att du och din fru ska bli föräldrar i år =). Vet ni vad det blir för kön?

Ha en fin kväll.
Kramar

Svar: Tack! Ja tänk att vi ska bli det... Fast vi fattar fortfarande inte det. Har lite svårt att tro på att det faktiskt finns ett liv där inne, även fast jag kan känna det. Heheh man är lite knäpp... Men det är liksom för bra för att kunna vara sant!? ;o) Vi vet kön men försöker hålla det lite halvhemligt än så länge, så gott vi klarar av det. ;o)
Kram
Oh Mira


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0