Mer jippi? :oS

Söndagen fortsätter lunka på...
En massa underbara kunder som man haft roliga (?) och givande (?) samtal med, en del på arabiska också.
Ingen matlåda med mig och numera tydligen ett kort fattigare, bankkortet! Får panta burkar för att få i mig lunch idag.
Vad som tidigare var ett förhållandevis mindre hål i stödstrumpbyxan har bara spruckit upp mer och mer. Inte blir det bättre heller av att jag fastnar med en dragkedja just bredvid hålet.
Sammandragningar i magen går väl an eftersom de inte är sådär jättestarka men vi behöver inte lägga till nåt som känns som sammandragningar på ett annat onämnt ställe, foglossning kanske kan orsaka detta.
När det väl är dags att få gå hem så har SL ändrat i budstabellen så min nästa buss går inte förrän 32 minuter senare än vad jag är klar. Stirrar på klockan. Rullar tummarna. Vägrar gå ut i förtid för det är fan askallt!
Kanske man bara skulle lägga sig och sova och skita i allt...!? :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0