Kryssning

Vi var på kryssning i helgen.
Och som nykter märker man verkligen hur äckliga och dräggiga folk är på båten! Fy fan. Och det värsta är juh att man märker att folk själv tyckeratt de är så jäkla häftiga och himla sexiga. Ehhm no you're not!
Själv kände jag mig inte heller särskilt het iofs. Fötterna svullnade också upp och blev tvungen att switcha ner från 13cm's klackar till platta ballerinor. :oS
De alkoholfria drinkarna var av varierande kvalité, beroende på vilken bartender man vände sig till. Tur man lärde sig relativt snabbt.
Maten på buffén föll inte mig i smaken. Lite väl åt jul/midsommarhållet. Men hittade iaf saker att äta och blev såklart proppmätt.
Och i tax freen hittade jag finskt godis! Som jag längtat efter Suku laku! Mums!! Ett plagg till bebis i magen blev det också! Från Lundmyr.
Ja det var den kryssningen. Nästa kan jag förhoppningsvis slippa vara helt nykter på... ;o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0