Jippi? :oS

En underbar start på söndagen?
Vaknar frusen med utslag av köldallergin.
Går iväg till jobbet i ungefär femhundra minusgrader (?). Det är broöppning.
Väl på bussen sitter det bredvid en läskig (!) tant som pratar med sig själv.
Mitt enda sköna gravidplagg som jag äger, stödstrumpbyxorna, går sönder!
Jag blir svag bara av att lyfta upp händerna tillräckligt högt för att kunna sätta på mig mascara. Men eftersom vi kör med ensambemanning i butiken är det bara att bita ihop och sätta igång. Lyfta, bära, packa upp, klättra på stege.
På väg ner för stegen trampar jag fel så jag halkar nerför resten. Skönt...
Som att resten av dagen kommer att bli bättre..!? :oS

/M-J





Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0