Vecka 31

Då går vi in i vecka 31 och det är nu 69 dagar kvar till BF.
Gravidapparna är överens om att man förmodligen är trött nu, ja något! Igår efter jobbet var jag så trött så jag ville grina. Lyckades dock hålla mig uppe till nio innan jag däckade! Var envis och ville inte sova innan för man vill inte bara sova, jobba, äta, sova... :oS
En av apparna föreslog sova i bilen på lunchrasten och det skulle jag säkert göra om jag kunde men nu har jag juh inte körkort eller bil så icke...
Hormoner och dålig sömn, bl.a. pga att man är stor och otymplig och ligger inte alls skönt. Inte konstigt man blir trött. Och så all extravikt man konkar runt på hela dagarna på sina vattenfyllda svullna ben! Puhh..
Svårt att koncentrera sig skulle man visst också ha nu, ja virrpannan jag håller med!!!
Känns surt. Har juh godkänt att gå på gravidpenning fr.o.m. nästa lördag, den 9/3. Men hade tänkt att fortsätta lite längre eftersom jag fortfarande klarar det, det är inte för tungt så än. Men nu håller jag juh på att knäckas av tröttheten istället, helt utmattad... Så gravidpenningen börjar ändå locka lite... Suck. :oS
Ska dock försöka stå ut lite till om jag kan, är lite snål nu också och vill inte bli fattig i onödan för tidigt... ;o)
Nää nu ska jag sova lite till innan jobbet...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0