Tränat och fyndat!

Hittills idag uträttat:
Varit på vattengympa! Hade ångest innan för att gå dit men i efterhand så känner jag istället Fan va skönt! Längtar redan till nästa gång!
Drog några längder också i den stora motionsbassängen efter jympan. Sååå skönt! Jag gillar att simma! Gick ofta förut när jag hade årskort där. Funderar på att kanske köpa det igen nu och börja... Men ska fundera på det och känna efter lite mer hur jag känner, iaf fram till lön. :o)
Lunchat på stan, fyllt på kalorierna igen. Med pizza! Hahah...
3 timmars strosande i affärer sedan. Fyndat! Köpt trosor (välbehövt med nya sköna och snygga!), kraghalsband, dekorationssand och doftljus, allt för 80:- totalt! ;oD
Ja sen så handlade jag en massa andra tråkiga nödvändigheter också, typ tamponger till frugan (jag slipper juh än så länge ;oP yey!), våtservetter, tvättmedel, mat och sånt tråk...
Nu, varm Oboy och mys med frugan som äntligen kommit hem från jobbet... :o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0