Söndag

Söndag åter dags att jobba..,
Och när jag väl kom hem sen på kvällen och satte mig i soffan... Oj så ont i fötterna jag hade och shit vad trött jag var! Det var så att jag fällde nån tår pga det, ja på riktigt alltså så tårades det i ögonen. Helt färdig.
Resten av kvällen blev inte bättre sen heller utan bestod mest av sura miner och ordentligt med bråk. :o/
Sen så däckade vi också under Superbowl, så trötta. Och 49ers förlorade. Suck.
Ja sammanfattningsvis kunde helgen varit bättre! Speciellt med tanke på förutsättningarna: bjuden på middag, käka ute, Mello och Superbowl. Men nää skulle kunnat skippat den här helgen faktiskt...

Två upptäckter jag gjorde iaf söndag kväll:
1. Det är inte jag som blivit slarvig och senil och börjat glömma/strunta i att stänga byrålådorna efter mig utan det är katten som lärt sig att öppna/dra ut dem!!!
2. Jag kommer nog trots allt inte tycka att det är äckligt att få en blodig och slemmig bebis upp på bröstet på förlossningen sen! (Dvs om det nu nånsin blir nån förlossning alltså!!?!?) Förnär jag kollade på utbildningsvideos om smärtlindring mm så bröt jag ihop och bölade när de la den där blodiga klumpen (bebisen) på mammansbröst! :-O Ja förut har man liksom alltid tyckt att det ser grose ut! ;o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0