Mello 3

Igårkväll var det åter Mellodags. Lite bättre omgång än förra veckans tyckte jag. Jag är juh en sån som röstar men förra veckan kunde jag inte, för gillade verkligen inget. Första deltävlingen röstade jag och likaså igår kväll då. Den här gången tom på två bidrag! ;o) Gillade både Modern talking wannabelåten, hey Modern talking rular! Och så gillar jag juh Ugglan. Även den mesiga rocklåten var rätt okej.
Hade en kompis till mig över också som kollade med oss. Efter Mellon plågade jag med att spela några av mina all time favorites från Eurovision! Muhahahaaa...
Kvällssnacksen är viktiga att visa upp eftersom jag hittat en ny smarrig favorit, persikoyoghurt - utan bitar såklart, yey! Och jordgubbar till det. Mums!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0