Lite energi

Har varit på bassängträning idag och simmade lite längder igen efter det, 20st. Inte så mycket det men efter vattenjympa med tidsbrist (man måste ut inom en viss tid, annars får man betala mer) och med fogar som strular är jag väldigt nöjd iaf! :o)
Fick ont, typ kramp, i underredet igen redan under andra längden men var envis och fortsatte. Det gick över snabbt denna gången som tur! :o) Men kändes lite som att underredet ville bli kvar i poolen igen när jag klev upp, dock inte alls lika illa som sist. Men däremot shit vad TUNG jag kände mig när jag klev upp nu!! Och det är jag juh, så inte så konstigt egentligen... ;o)
Märker också att jag börjar gå konstigt. Ja sådär vankar fram som en anka nästan. Ja inte så illa än kanske men börjat gå åt det hållet...

Nu är jag på stan, har kikat i några affärer och så käkat pizza på Rimini, mums!
Blir lite fler affärer snart... ;oP

Ikväll måste jag hämta ut paket också, beställt kläder. Men då får frugan följa med och bära. Och så kan vi handla lite då också... :o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0