Vecka 39

Då är det efter midnatt nu då och därmed går vi in i vecka 39!
(38+0)
Och det är nu 13 dagar till beräknad födsel.
Om vi lägger på 14 dagar på det, de två veckorna man får gå över tiden innan man får igångsättning, så landar vi på 27 dagar. Inom en månad bör vi alltså ha en liten bebis hos oss! Hoppas verkligen det! :o)
Men just nu är man juh så otålig och det känns som en hel evighet....
Som jag önskar att det skulle sätta igång nu! Vill ha ut den där lilla knodden som ligger där inne och hickar för fullt! Vill hålla parveln i min famn och pussa sönder!
Åå shit vad det kommer att fällas miljoner tårar på BB... Både jag o h min blödiga fru, shit asså, hahah. Gråtfest kommer det bli. Ja lyckotårar såklart! :o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0