Stort vider bara...

Är så vidrigt jävla stor, tjock och svullen nu så jag mår seriöst dåligt av se mig själv! 
Dessutom är det juh inte över än utan det blir bara värre och värre! samlar vatten nu så in i helvete. Särskilt kvällar och nätter är skoningslösa. Som att det inte räcker med att man redan har svårt att sova sim det är pga den här kroppshyddan, nu smärtar det dessutom! Ja det känns på riktigt som att mina ben ska spricka!!! Får inte plats i min kropp längre! :o( 
varför fattar inte ungen att komma ut? Jag klarar inte många fler såna här nätter!!! 
Innan har det mest varit psykiskt man vill att det ska vara över men nu säger kroppen seriöst ifrån! Så sluta vara så envis, gör mamma en tjänst och kom uuuuut, nuuuuu!!!! 
 
Inte nog med att man känner sig som ett stort tjockt vider, dessutom har fortfarande inte näsan och läppen läkt ihop ordentligt än efter förkylningen. Man känner sig lagom fräsch alltså. Skäms varje gång man visar sig ute... BLÄ!!!!! 
 
 
ändå har vi vistats ute idag, ätit lunch och glass å så.. Och sedan suttit även på balkongen för första gången i år! 
 
Ikväll var också första Inför Eurovision-programmet. Fett besviken, även om det var väntat. Vaffan liksom, Strömstedt!? Hur tänkte man där!!? Och den där kärringen?! Näää.... Tacka vet jag nordiska rådet på den gamla goda tiden, med Eurikur och Thomas!!!! Det här sög juh  bara... 
Men ser iaf fram emot Eurovision, såklart! 
Får bara hoppas vi inte råkar va på förlossningen just då!!! Blir juh så jobbigt att knipa ihop och stoppa förlossningen i några timmar för att kunna titta... ;o) 
 
/M-J 
 
 
 



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan! Hittat din blogg gnm att googla på insemination för lesbiska (ngt jag och min tjej funderar på) och tittar in här ibland för att läsa hur det går för er. I vilket fall vill jag bara säga en grej jag tänkt på när jag läst inläggen på senare tiden att det känns sorgligt att du ska se på dig själv som "vidrigt tjock" osv. Det är ju jättevackert att vara gravid, hälsosamt att man går upp i vikt då och jag önskar att du inte var så hård mot dig själv!!! Jag hoppas din omgivning säger emot dig när du uttrycker såna tankar om dig själv. Sen förstår jag självklart att det är extremt jobbigt rent kroppsligt, men det är ju en annan femma. Ville bara säga det! Tack för en bra blogg! /Katta

Svar: Hej och tack Katta. Jag vet att jag är hård mot mig själv och jag håller med dig egentligen om att det är vackert med gravidkroppar, det tycker jag också. Men jag har alltid haft svårt för min egna spegelbild och svullnad av vattensamlande i kombination med gravidhormoner och sömnbrist underlättar inte det hela. Heheh... :o) Hoppas det går bra för er om ni beslutar er för att köra på insemination. :o)
Oh Mira

2013-04-22 @ 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0