Sova halvsittandes?

Ja jag har juh haft svårt att sova för att jag blir illamående och yr av att ligga ner.. Tog upp det med barnmorskan igår... Ooooch... som vanligt, det är helt normalt! Hahah... ;o)
Det ÄR svårt att sova och ligga ner i slutet av graviditeten! Man får prova att halvsitta och sova, i fåtölj eller genom att palla upp rejält med kuddar!
Ajja, har ingen fåtölj så ännu fler kuddar it is! Inatt har jag sovit med 2 vanliga kuddar och en tjockare soffkudde, dvs totalt 3 kuddar, under huvudet. Samt gravidkudden plus en soffkudde mellan benen...
Och bara för att jag till slut tog upp detta med barnmorskan så tog gravidappen upp det idag, sådär lagom dagen efter. Jahaja tack...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0