Nytt skal

Jag är helt löjligt kär i mitt nya mobilskal!
Var juh mer eller mindre tvungen att åtgärda mobilen nu efter förra veckans vurpa då jag slog sönder både mig själv och mobilen. Nu var det liksom risk att man skulle skära sig på den varje gång man skulle hålla i mobilen!
Och eftersom jag ändå hade länge tänkt på att köpa ett skal till mobilen så var det juh verkligen läge att slå till nu, vilket jag också gjort alltså.
Idag damp den ner i brevlådan och så fort jag fick på skalet blev jag blixtförälskad i det! Inte nog med att att jag slipper göra illa mig nu och den är snygg. Dessutom är mobilen superskön och mjuk att hålla i nu!
I love it!
Tänk att så små löjliga ting kan göra en så nöjd och glad ibland! ;o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0