Nionde månaden?

Det känns faktiskt märkligt att tänka att man nu är i nionde månaden. Trodde liksom aldrig att man skulle komma hit. Men nu är det bara 25 dagar kvar till BF. Ja bara, det är egentligen inte så mycket. Även fast det just nu känns som en hel evighet...
Får mig iaf tydligen att fundera väldigt mycket på det här med förlossningen. Vem vet, kanske det stämmer att en sådan stundar och det ganska snart i så fall. Tror inte riktigt på det än, allt för overkligt, men tänker rätt mycket på det.
Är inte rädd för smärtan men en massa andra saker runt om där känns läskigt. Att bli så utlämnad och "förnedrad"... Det känns svårt, vet inte riktigt hur man ska hantera det.. :oS
Allt detta känns juh dock som väldigt långt bort än eftersom jag inte kan känna nåt som helst tecken på att nåt skulle vilja krypa ut ur mig nån gång snart.
Känns inte riktigt som jag är i nionde månaden ens!? Tänker att det vid det här laget, med 25 dagar kvar, borde vara ännu tyngre än vad det är. Att allt borde vara ännu svårare nu. Typ nästintill sängliggandes och i övrigt vagga fram låååångsamt... Men oftast går jag någorlunda normalt än. Visserligen är jg juh bara hemma och rör mig inte värst mycket just nu men ändå... ;o) Ja jag vet inte...
Som sagt, tänker mycket...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0