Inge påsk direkt...

Påskdagen var en bajsdag med bråk, så den skiter vi i... På kvällen blev det iaf smarrig krämig pasta från Atillas, film (Hunger games) och chips!

Annandag påsk, sommartid och äntligen april! Börjas med första april och första april-skämt... Irriterar mig liksomförra året på folks dåliga och fantasilösa skämt om att de är gravida.. Höhöhö, verrrry funny - not! Och speciellt när varannan kotte på Fejjan är preggo 1 april mmjoo...

Iaf.. Vi hade planerat att åka till Olearys (inte i Södertälje var förlorat utskänkningstillståndet) men det blev inställt. I sista stund, när jag redan lockat halva håret! Så jag tyckte vi skulle göra nåt iaf.
Blev att vi gick ner på stan här iaf och kollade på matchen (Elfsborg-AIK), käkade och drack öl/vin/alkoholfria drinkar.
Senare gick vi vidare och frugan spelade biljard och maskin. Fattar inte riktigt hur man kan roas av att spela på de där maskinerna mer än typ 5 minuter...
Taxi hem och idag är nog frugan bakis... Men jag slipper juh iaf lyssna på bakisgnäll eftersom hon har åkt iväg för att jobba!

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0