Greppa foten?

Såhär pigg var katten igårkväll efter babyshowern. Nöjd att ha mamsen för sig själv igen men helt utmattad var hon. Kollade bara trött upp på en när man jävlades lite med henne men kurade sedan bara ihop sig till en liten boll igen. ;o)
Bebisen i magen var däremot hur pigg som helst, då hon sov sig igenom tillställningen. På kvällen vart det liksom andra bullar. Då vart knodden less på att mamsen tryckte iPaden mot magen och fick tokryck, sparkades mot den som bara fan. Då fick andra mamsen också känna på tokspelet med sin hand och blev sparkad på, så pass att hon tydligen nästan kunde greppa en liten fot som pressade ut! :-O
Vi försökte förklara för knodden att här ute finns det massor av plats och inte alls så trångt som där inne i magen men tror inte det lyssnas på oss... För nån kommer stanna där inne till övertid säkert..!? :oS
Jag ser gärna att bebben ploppar ut typ helst idag. För imorse vaknade jag med panik av tanken på hur ont det kommer att göra att få ut den där melonen!!! Jag som hittills varit så lugn och tänkt typ spa... Vill helst inte behöva tänka på smärtan redan innan, låt mig leva u förnekelse och/eller sätt igång nu!!!! Gör mitt bästa för att förtränga iaf...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0