Fullt upp inför och på min prinsessas dag!

Efter en natt med "mensvärk" kanske det logiska hade varit att chilla. Men en annan hade istället fullt upp igår, hela dagen!
Storstädning, rännande runt på stan efter födelsedagspresent till frun, vidare handla mat, bära grejer, laga mat, upp och ner i tvättstuga, byta sängkläder, städa och dona mera...
Vid läggdags hade jag så ont i mina svullna fötter så jag var grinfärdig!

Idag så moler det lite i sidorna/höfterna och magen känns öm och hård, sprickfärdig typ. Har gjort lite ont också i magen 2 gånger, som en kort ond sammandragning?
Tror någon pressade preggokroppen lite väl mycket igår!?
Hoppas inget sätter igång idag för det ska kalasas här ikväll. Min lilla fru fyller juh år idag!!! Valborgssessa är hon!
Men än så länge är hon och jobbar... Och nu borde jag ta tag i att slå in hennes presenter så det är gjort innan hon kommer hem!
Sen ska jag juh helst hinna laga mat och göra födelsedagstårta med!
Och funderar på om jag skulle klämma in att ringa förlossningen nånstans däremellan och gå in för CTG för att säkerställa så allt står rätt till i magen! En lugn bebis oroar mamsen... Men hatar att ringa "i onödan"... :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0