Fortfarande fixerad

Barnmorskebesöket avklarat. Allt såg bra ut med mina värden och bebisens hjärta bankade på... SF-måttet växer och jag följer min egen kurva, som jag satt mellan medel- och minsta kurvan. Började juh först att ligga på exakt medelkurvan men sen dippade jag en vecka och har sedan dess följt den egna kurvan istället.
Hon sa åter igen att barnet är stenhårt fixerat, så väljer att tro på henne och inte damen på förlossningen som var osäker på allt. Denna gång var också första gången jag tyckte det kändes lite obehagligt när hon kände efter hur barnet ligger. Innan har det knappt känts nåt när hon gjort det.
Nästa besök hos BM är bokat om 16 dagar - men förhoppningsvis kan vi inte gå på det då för att vi fött, hoooooooppas vi!!!!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0