För mycket fostervatten!?

Ikväll har vi varit en sväng in på förlossningen. Detta för att jag knappt känt nåt på typ 3 dagar...
Jag blev kopplad på ctg och hjärtat på lillfisen slog på bra, varierat mellan typ 129-172 slag i minuten, och det delades ut knuffar mot ctg-apparaten. Tydligen har en viss buse vänt på sig efter att ha legat i samma position hur länge som helst och nu sparkas det mot moderkakan som ligger fram på vänstersida, därför har jag inte känt så mycket nu.
Vi fick göra ett ultraljud också och tydligen såg allt bra ut förutom att jag har för mycket fostervatten!!?
Därför får vi remiss till ytterligare ultraljud nu, suck!
Jg frågade naturligtvis läkaren vad för mycket fostervatten kunde innebära men kände inte att jag fick något vettigt svar. Hon sa bara att bebisen verkade må bra! Dock utan ett riktigt svar går man juh och undrar och googlar såklart så fort man kommer hem!!! Aldrig bra det... Suck. :o(
Fick också reda på på sjukhuset att jag är förkyld och har feber, ja så går det när man går till sjukhuset...
Nu ligger man här hemma sjuk, orolig och miserabel... :o(

/M-J


Lugnet före stormen? En glass i solen vid maten....
 
 



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0