Time doesn't fly...

Postar en bild med kisstickor (från i söndags?) som jag glömt posta.
Eftersom jag har ett stort överflöd med graviditetstester hemma nu så kan jag lika gärna använda nån lite då och då...
Nån sorts lugnande för att se att jag fortfarande är preggo..!? Även om de där stickorna egentligen inte säger så mycket mer än att min kropp producerar hcg..!? :oS
Mår för övrigt fortfarande illa, som tusan. Inte så jag kräks men rejält illamående! Jag kräks juh aldrig så det tvivlar jag på att jag skulle göra under graviditeten heller...
Känner mig väldigt "hormonal" också ibland. Lite störigt. Grina tom till Heart of Dixie i söndags, What the fuck... Och senast igår kväll vart jag sådär hormonell... Kan inte ens förklara det...
Längtar (som fan) till VUL om två veckor och en dag! Vill se vår bebido! Vill se DUNK DUNK DUNK... Eller tick tick tick... ;o)
Tiden går otroligt sakta nu!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0