Magbilder

Tyvärr har jag inte några bilder från innan vecka 11 att visa upp då de är borta, för evigt. :o(
Köpte juh en ny telefon då och innan jag bytte så överförde jag alla bilderna från min iPhone 4 till datorn såklart... Varpå datorn har kraschat och allt försvunnit! Blä! :o(
Hur som helst ser man även på dessa två bilder skillnad på magen, vecka 11 och nu 17. Nog börjar det likna liiiite mer en babybula än en fettmage, heheh... Ävenfast jag fortfarande är besviken på den, tycker fortfarande det ser mest bara ut som en fet mage än en gravidmage, fast lite mer åt babybulahållet liksom..!? :oS
Önskar man hade haft kvar de tidigare bilderna också och jämföra med! Jag som hade varit så duktig med att fota!
Under sen vår/tidig sommar hade jag lyckats gå ner i vikt 6kg typ, sen så började jag med fertilitetsmedicinerna och gick upp 4kg igen. Och så lyckades juh behandlingen tack och lov och jag blev gravid. Hittills har graviditeten medfört 2 extra kilon. Så nu är jag tillbaka på samma vikt som innan min stora effort att loosa dem...
Jag är som sagt lite besviken på magen. Både jag och frugan har nånvision från filmer och tv om att när man går på rutinultraljud så har man värsta stora babymagen! Och till vår RUL är det nu bara 2,5 vecka kvar... Hhmmm...
Kanske är det bara så att man är "hemmablind" och inte ser det själv!? Men när jag tittar på mig i spegeln ser magen inte sådär jättestor ut... Och när jag har kläder på tycker jag att man knappt ser nåt. Jag använder typ likadana kläder som innan, vippiga klänningar mm fast med gravidstrumpbyxor under. Skulle känner konstigt att plötsligt dra på sig annorlunda kläder bara för att gå bästa effekt att visa upp magen. Skulle nog känna mig töntig och obekväm. Vill dock inte på någotsätt heller försöka dölja magen. Nejdå, som man längtat efter barn så är man såklart glad att det äntligen växer där inne!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0