Kommer storkna...

Jobbade fre, lör & sön. Ledig i måndags men ingen sovmorgon för det. Var ute och rände, åkte på ultraljud, var och handlade present till Loui, hängde på Mickis jobb... Sen har jag jobbat igen tis och ons. Nu värker det igen vid svanskotan och jag känner mig som en hundraåring! Kan knappt stå upp eller gå ordentligt stundvis. Har även typ träningsvärk i ena överarmen och axeln.
Och även idag ska jag jobba!!! Fattar inte hur det ska gå till... Men jag får bita ihop och försöka ta mig igenom dagen... :oS

Efter jobbet ikväll skall vi åka till Nykvarn och köpa en vagga! Wiiieeee, redan!! :-O
Hittade en nära och till bra pris så vi slår till.

Imorgon är jag ledig från jobbet men har annat att uträtta. Ska åka till Stockholm och luncha med Jenny, vidare till Järfälla för att köpa ett spjälsängsskydd och en gravidkudde, till jääävligt bra pris! Skyddet behöver vi juh inte tullen början då vi först ska ha vagga men det kommer användning för den sen och detta pris gick inte att motstå! En gravidbox skall också hämtas ut...

På lördag sen ska vi åka och fira Loui. Samt innan det hämta ut en till gravidbox.

Ja ni hör juh, ingen lugn och ro här inte! Pust stånk och stön... Att inte fogarna bara kan ge sig och sluta bråka med mig...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0