Valborg

Valborg = Micaelas födelsedag!

Började med en frukostbuffe i vardagsrummet till serier...
Sen lite städ...
Och så presentöppning på balkongen med en lunchöl/Breezer till det.
Varmt, soligt, skönt! Även katten njöt av solen...

I födelsedagspresent skulle Micaela få en iPad av mig, den senaste såklart. MEN den är slut och leveranserna försenade... Så jag blev tvungen att komma på en nödlösning tills vidare. Jag ritade en iPad och slog in, heheh... Och så fick hon presentkort av mig, typ tjänstecheckar - som hon kan använda när hon vill. Typ springa till affären, fixa romantisk middag etc.

Istället för tårta bakade jag kärleksmums åt frugan.

Till kvällen den hade vi bjudit hem lite folk, inte alls många få vi ville inte ha värsta stora röjarfesten...
Frugan försökte supa mig under bordet med ett antal shots Jäger. Och lyckades väl också. ;o)

Dagen efter mådde man inte toppen! När jag vaknade vid åtta ville jag helst bara dö...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0