Tex mex, TP och hockey...

Klarade mig hem torr, från regn iaf. ;o) Lite svettigt med uppförsbacke hem dock... men det gick bra iaf, var inte så farligt ändå. :o) Klart värt att cykla för att slippa åka buss men ändå komma hem snabbt (snabbare än med buss tom!)..

Och texmexen överträffade som vanligt förväntningarna, då jädrans gott!
Nån gång ska vi banne mig åka till Texas och smaka på deras texmex! ;oP
Jämföra... Tacos i Mexico var juh inte lika gott som hemma...
Jag tycker det är kul med tex mex. Alla äter det så olika och har så bestämda åsikter om hur det ska vara... Jag gillar allt möjligt jag! Tacoskal, tortillas, nachos, stor variation av fyllning. Anpassar mig gärna efter vad den jag äter med gillar eftersom jag tycker om så olika. :o)

Efter middagen ville Micaela ha revansch i TP... men vi hann inte spela klart, för nu äre hockeytime, tråktime. Italiensk hockey känns inte särskilt spännande för mig...
Får fortsätta med sällskapsspelet i periodpaus och efter matchen...
Just nu leder jag, såklart. ;o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0