Tankångest

Hade ångest redan igår kväll och så nu på morgonen när jag skulle köra till jobbet. Behövde tanka och jag har aldrig gjort det själv! Skitnervös!
Men sen hade jag inte tid för då skulle jag inte ha hunnit i tid till jobbet, så jag bestämde mig för att chansa, hahah...
Hade dock tid och såg när jag kom ner till moppen att det fanns mer kvar än jag trodde, skönt! ;oP

Nu är jag på jobbet iaf och här ska det räknas en massa...
Och sen blir det väl full rulle i butiken, med tanke på att det är löning idag... Skönt att ha nåt att göra samtidigt som jag inte riktigt har lust med något idag. Är seg. Skulle vilja krypa ner under täcket igen...
Men ahhja räkna mer...

/M-J

Och detta har ej gått att få upp på några dagar... Skrivet i fredags morse...

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0