Motion, frosseri, motion...

Idag var jag först ute och promenerade med Jenny.
Sen jympade jag lite till en träningsvideo.
Efter det tyckte jag att jag förtjänade hamburgare till middag och så smälla i mig kvarvarande chips från helgen... :oS
Sen behövdes det förstås en till promenad då, den här gången med lilla frugan.
Ja ni hör juh hur sjuk man är... Ska försöka skärpa mig/oss...

Kvällen består i övrigt av sport, chockerande... Ytterst spännande hockeymatch, Danmark - Sverige. :oS
Som pausunderhållning får jag skönsång av Micaela. :o) Hon provar sitt nya notställ hon fick i födelsedagspresent av snällaste Marko och Sanna. :o)
Nu fattas tydligen bara högtalare och mickar också... Pust...

/M-J


 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0