Bråka är inge roligt...

Gårdagen. Bråkade med Klarna/Segoria inkasso (samma företag!), då de vill ha betalt för en inkassokostnad på en räkning som redan är betald, innan inkasso gått ut. Pratade med snorkig ohjälpsam tjej i telefon, blev arg och la på luren i örat på henne till slut. Mailade därefter istället ett argt mail till dem. Något svar har jag inte fått...

Bråkade även med katten som just nu vill driva mig till vansinne. Så jäkla jobbig.

Och så även frun, som kan vara MINST lika jobbig som katten!

Hann däremellan iaf med att boka 2 hotell till vår resa och köra ett pass till träningsvideon.
Efter att ha duschat tyckte jag att det kunde va skönt att byta lakan också när vi båda var rena och fräscha.
Och så skönt det var att krypa ner i sängen sen!!! Som alltid när man är nyduschad och ska sova i nybäddat. :o) Så skönt så jag ligger och "bäddar" med fötterna så som katter brukar göra när de trivs och spinner. Så gör jag med! ;oP
Trodde naturligtvis man skulle sova gott! Men då gjorde det sig plötsligt påminnt att jag somnade under dagen! Kunde inte somna nu, blä! Låg sömnlös inatt ett bra jäkla tag. Fick lite resfeber också för en stund. Och så tänkte jag och stressade över en massa andra saker... Massa! Stressigt!
Till slut somnade jag väl så jag fick en 3 timmars sömn eller nåt sånt... Klockan ringde juh såklart trots att man inte sovit tillräckligt... Ja fast katten tyckte också det var dags att gå upp och jävlades. Bara väcka frugan, packa matlåda och få iväg henne.

Och så bråka med katten igen. Vi är inte vänner just nu!
Min plan nu är att försöka somna om en stund. Kattfans plan är fortfarande att försöka driva mig till vansinne... det är en kamp, vem vinner...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0