Vi får inseminera!

Det gick bra imorse med samtalet från Fertilitetsenheten.
Barnmorskan som ringde upp mig var jättesnäll och trevlig. Hon läste i journalen vad läkaren hade skrivit sist och sa att vi var välkomna att komma och inseminera så fort jag får nästa ägglossning. :o)
I helgen ville hon att jag ska börja testa med stickor... och förmodligen kommer det att att slå om runt nästa torsdag.
Vi håller tummarna nu för att allt funkar som det ska så vi får köra då! :o)

Så glad man kan bli för att få mens! Och nästa gång blir set tvärtom, allt annat än glada miner! För det ska juh förhoppningsvis inte komma nån nästa mens på länge eftersom jag förhoppningsvis ska bli gravid igen. ;o)

Var ett tag sen nu jag hade mens. Hade glömt bort att man behöver handla så man har tamponger hemma!!! :-O
Och hade även hunnit glömma att jag faktiskt har en stash med extra tamponger uppe i en korg ovanpå badrumsskåpet. Istället har jag varit på älsklingen om tamponger...
Sen så slog blixten ner plötsligt, ahhaaa vänta nu - korgen!!!
Fanns andra back up-grejer där i också, tex tandkräm... Får försöka komma ihåg korgen...
Har jag sagt att jag nog börjar bli senildement!? :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0