Tvångstanke?

Slängde juh igår kväll alla mina ägglossningstest jag tagit hittills (under denna cykel). Nu är juh inseminationen gjord, så slutspelsskägget kunde få falla.
Men så imorse tog jag iaf ett nytt test! Tvångstanke?
Det blev negativt, vilket var bra. Nu vet jag att de nya testen fungerar. Och att jag fungerar också som jag ska. Ägglossningen ska bara vara i typ 48 timmar väl. Och jag vart juh orolig av nån anledning att det var fel på testen när det blev positivt så fort jag påbörjade ett nytt paket. Men nu vet vi, dom ger inte endast positivt utslag, hahah...
Ja jag är lite psyko men jag nojar mig juh för allt nu. Vi vill ha en liten parvel nu, snarast, pronto, helst redan igår eller förra året!
Nu är det iaf färdigtestat med ägglossningsstickor. :o)

På fredag ska jag beställa ett gäng med graviditetstester! ;o)
Lika bra att vänta så länge jag pallar med att inte beställa dem, för om jag inte har några kan jag inte använda dem heller. Och det vore väldigt onödigt att testa än, för det är alldeles för tidigt för det!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0