Slutspelsskägg

Hat ringt och bokat telefonuppringning, som blev 08:10. Får se vilken tid vi får åka in sen...
Nu funderar jag på, kissa på sticka idag eller inte, har inte varit på toa än. To pee or not to pee on a stick, that is the question! ;o) Både att göra det och att inte föra det kan leda till onödig stress och analyserande... :oS

Ikväll ska jag kasta min samling av använda ägglossningstester. Skönt att kunna bli av med dem egentligen. För nej, det har inte gått att slänga dem innan.
Som jag förklarade det för lilla sportfånen till fruga... Det är som med slutspelsskägg. Det gör man sig inte av med förrän det är klarspelat! Testerna skall sparas tills spelet är över och den förbannade ägglossningen kommit och vi fått inseminera! Så ikväll bye bye stickor! ;o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0