Sliten!

Vaknade och kände mig åter igen överkörd av en bulldozer! Så det hjälpte inte att undanbe sig sånt... :o(
Känns i hela kroppen att jag ansträngt den rejält...
Men mer ska det bli!
Ska strax ut och promenera igen. Laddar nu med frulle och gör mig iordning. Katten följer mig överallt och har därmed också en ursäkt att få ligga på den sköna badrumsmattan.
Can't blame her. Skulle nog också kunna tänka mig att ligga och vila på den om jag fick plats! ;o) Syns inte på bild hur mjuk den är, det måste man känna! :o)
Promenaden ska nog gå bra... Men om jag ger mig på den där jäkla trappmaskinen igen ikväll så får vi se hur det går.... :oS

/M-J


Återigen postat ett par timmar senare, då appen inte vill samma som mig... oh well...
.



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0