Sleepless in Södertälje

Inatt lekte jag visst Sleepless in Södertälje!
Kunde inte somna, bara låg och tänkte... På allt möjligt. Även graviditet såklart men inte bara. "Kände" mig gravid också men illamående och så.
Tills slut så för att toppa det roliga fick jag allergi också och blev tvungen att kliva upp för att ta nässpray.
Gillar inte att ta nässpray OM jag är gravid... Men nu känns det juh tveksamt och det var välbehövt! :oS

Glömde visst sätta klockan igår igen. Så vi vaknade med ett ryck av att Nina ringde och var på väg att hämta Micaela till jobbet.
Skynda skynda att kissa på sticka, uppmanade Mickis. Jag tyckte att hon kunde åka så kunde jag göra det sen men det tyckte inte hon. Hon vill se Stickan och bedöma själv! Kan jag iofs förstå! :o)
Jag kissade på stickan, lämnade den i badrummet några minuter för att dra sig medans Micaela gjorde iordning sig.
Blev lite stressad av tanken att den var där inne med henne och att hon skulle se resultatet innan mig!! Jag tänkte att det väl ändå var mitt Privilegium eftersom jag ska bära barnet och krysta ut den sen... sen kom jag på att privilegiumet nog är att känna tecken, sparkar etc, så det är väl bara rättvist om hon kan se på Stickan innan mig ibland. ;o)
Efter några minuter klev jag in och Mickis var klar där inne och gick ut. Sa inget. Jag kollade på Stickan. Inget.
Men efter förra gången så har jag nu vanan att vinkla den en massa för att snappa upp jättejättesvaga linjer, som den första vi såg förra veckan. Så gjorde jag nu också och vänta, kanske kanske kaaaanske... Kan det möjligtvis vara ett nästintill obefintligt streck som syns där när man vinklar det i rätt ljus!? Eller inbillar jag mig bara?
Säger efter ett tag till Micaela som står i hallen, "inbillar jag mig?"
Ser då att hon kikar försiktigt in mot toaletten via springan som är öppen, "jag med i så fall". Hon ville inte säga nåt utan hade låtit mig avgöra själv och såg hur jag stod och vinklade hit och dit...
FAN!!!! INBILLAR VI OSS NU, BÅDA!?!? Bara för vi vill så gärna se det... :oS
Konstigt att ingen av oss inbillat streck igår eller i förregår men båda idag... :oS
Gaaaahhh man blir galen av det här...
Och så ska man palla vänta till imorgon för att testa igen.
SNÄLLA STRECK, STEGRA!!!!!!!!!

Undrar om jag ska gå och köpa Clearblue-tester idag...!?
Fast det är juh tidigt än.
Observera att sist när vi lyckades och jag blev gravid efter inseminationen så såg vi det första svaga svaga testet 11 dagar efter! Vilket i detta fall alltså skulle bli först på fredag...
Men "alla graviditeter är olika", så man kan inte veta när mina hormonnivåer växer, om jag nu är gravid alltså.
Och nu har vi inte heller samma märke på testerna, även om de är av liknande sort.
Illamående igen. typ ont i magen. Inte ont iofs men kan inte beskriva.
Det kommer och går liksom.
Kanske inbillar mig också men som jag bitchade för Micaela igår, jag är fan kissnödig hela tiden!
Brösten ömmar inte längre. :oS
Känner inte nåt tecken heller på att mensen skulle vara på väg... Så hoppas inte det.
Ååååhhhh snälla, låt oss få vårt barn nu... Alla hoppas och ber och gud vet vad för att jag ska vara gravid nu, okey!!? ;o)

/M-J

Ps. Ni kommer inte se ett skit på Stickan för att dels så måste man hålla på och vinkla desperat på den för att urskilja något, knappt få ens!? Dels så inbillar vi juh faktiskt oss bara!!!!!!?
.




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0