Mellomys

Hemmamys ikväll med middag dukat framför TV:n. Melodifestival, andra chansen, på TV juh!
And I LOVE Melodifestivalen!
Även fast just Andra chansen är det tråkigaste i tävlingen... För att det är orättvist uppbyggt! Jag tycker att det är de två bästa bidragen i programmet som ska gå vidare, vilket är totalt omöjligt om just de två bidragen skulle få duellera mot varandra! IDIOTI med dueller säger jag! Ren idioti!!! Hata!
För övrigt har redan min favorit ikväll åkt ut, Dynazty. :o(
Nu håller jag till min egna stora fasa på Timotej. :oS Jag som inte gillar dessa posers... De är irriterande. Men inte som Sean Banan. Åh herregud. Shit asså... Jag tror jag är typ 500 år gammal. För den där skiten alltså, nej... fattar inte! Dags att pensionera sig, kanske kan va trevligt att bo på servicehem...!? :o/

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0