Ingen insemination den här veckan! :o(

Nähe, blev inte nån insemination den här veckan! :o(
Fortfarande negativt på stickan.
De billigare teststickorna tog slut igår så nu har jag bara kvar såna där bättre digitala som man ser säkert på, när det är dags. Tänker inte köpa några nya av de sämre även fast det är skönt med dem att man kan se när det börjar bli stegring och närmar sig alltså... men eftersom de inte är så lätta att tyda när EXAKT det verkligen är dags håller jag mig till de digitala nu!
Inbillar mig se en stegring iaf på den här rosa när jag drar ur den ur den digitala hylsan men kan inte tyda säkert... Stegring är svårare att se på dessa... Och det är säkert bara inbillning ändå. Förhoppningsvis! För omslag imorgon på en jävla lördag vill vi juh INTE ha! Söndag visst men inte lördag, för vi vill inte vänta till nästa månad, utan köra den här månaden! Vi har väntat tillräckligt på vår bebis! Nog med väntan nu!!!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0